Dwutygodniowe praktyki w Walencji, Hiszpania, czas start!

W naszej szkole odbywają się przygotowania do wyjazdu. Uczniowie biorą udział w zajęciach językowych, kulturalnych oraz pedagogicznych. Między innymi uczą się języka hiszpańskiego, żeby mogli przełamać pierwsze bariery językowe. 26 maja, 16 osobowa grupa uczniów rozpocznie swoje dwutygodniowe praktyki.

Dzień 1. Podróż

16-osobowa grupa uczniów rozpoczyna dzisiaj (26 maj 2024) swoje dwutygodniowe praktyki zagraniczne w słonecznej Walencji, Hiszpania

Dzień 2. Czas na zapoznanie

Poniedziałek to pierwszy dzień praktyk. Uczniowie poznali przedsiębiorstwa, w których mają praktyki. Czas wolny przeznaczyliśmy na pierwsze zwiedzanie Walencji i aktywność sportową

Dzień 3.

Wtorek przywitał nas pięknym wschodem słońca. Na praktykach zdobywamy nowe umiejętności i doświadczenie, które będą przydatne w naszej pracy zawodowej

Dzień 4.

Kolejny dzień praktyk za nami. Pracujemy i uczymy się. Piękna pogoda, wyśmienite nastroje towarzyszą nam od samego początku pobytu w Walencji

Dzień 5.

Zdobywamy nowe cenne doświadczenie i rozwijamy się w wolnym czasie zwiedzamy, czas spędzamy na plaży i wspólnie jemy posiłki

Dzień 6.

Piątek przywitał nas deszczem. Jednak i przy tej pogodzie pracujemy, zwiedzamy i spędzamy wspaniały czas w pięknym mieście Walencja

Dzień 7.

Sobota - dzień odpoczynku od praktyk Jednak my nie zwalniamy tempa i zwiedzamy ile się da. Dzisiaj odwiedziliśmy L'Oceanogràfic Valencia - największe oceanarium w Europie. obejrzeliśmy wiele gatunków ryb i zwierząt morskich, kompleks życia morskiego ze wszystkich zakątków świata, a także uczestniczyliśmy w pokazie delfinów. Następnie byliśmy w Museu Faller de Valencia - Muzeum Świętego Ognia, które jest nierozerwalnie związane z historią lokalną miasta

Dzień 8.

Niedziela - dzień aktywnego zwiedzania miasta poznaliśmy słynne zabytki Walencji, w których dominują gotyckie budowle. Czekała na nas urocza starówka, ciekawe budowle, widok na całe miasto z góry i wiele innych. Teraz odpoczywamy, spacerujemy po plaży i zbieramy siły na kolejny tydzień praktyk

Dzień 9.

Poniedziałek upłynął nam na intensywnej pracy, a po pracy trochę odpoczynku w wodzie. Czas umilało nam również wspólnie gotowanie i pieczenie ciasta

Dzień 10.

Wtorek - kolejny dzień praktyk zagranicznych za nami

Dzień 11.

Środa - aktywny dzień na praktykach. Nauczyliśmy się już wiele i chcemy jeszcze więcej

Dzień 12.

Czwartek - kolejny dzień praktyk już prawie za nami. Dodatkowym atutem wyjazdu na praktyki zagraniczne jest nabywanie nowych umiejętności językowych - uczymy się języka hiszpańskiego w pracy oraz na zajęciach, które realizujemy w trakcie trwania całego projektu

Dzień 13.

Piątek - ostatni dzień praktyk w hiszpańskich przedsiębiorstwach za nami. Dwa tygodnie minęły bardzo szybko. Przed nami zakończenie projektu i jutro już wracamy do Polski. Czas na pakowanie walizek

Dzień 14.

Dobiegł końca nasz pobyt w Walencji. Tradycyjnym zakończeniem mobilności jest uroczyste wręczenie certyfikatów przez partnera projektu p. Felip Mengual Domenech, właściciela firmy Europa Movilidad Estudiantil (EME SL). Dziękujemy za zorganizowanie interesujących miejsc praktyk, doskonałych warunków pobytu oraz interesującego programu kulturowego. Czas powrotu do domu

Przedsięwzięcie: Zagraniczna praktyka drogą do sukcesu zawodowego o numerze 2023-1-PL01-KA122-VET-000149400 realizowany jest przez Niepubliczną Branżową Szkołę I stopnia we Włoszczowie ZDZ w Kielcach w ramach projektu Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego.